این وسایل را با خود به سفر نبرید!
نوشته شده توسط : تینا

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

همیشه چیدن چمدان، یکی از سخت ترین اقدامات قبل از سفر است. برای اینکه بدانید به چه وسایلی در طول سفر نیاز ندارید؛ با ما همراه باشید.

لوازم بهداشتی اضافی

شما در طول سفر، فقط به لوازم ضروری حمام نیاز دارید. بهتر است شامپو، نرم کننده، ژل شستشوی صورت، کرم بعد از آفتاب و... را در ظرف های پلاستیکی 100 میلی لیتری بریزید تا جای کمتری در چمدان بگیرند. هم چنین توصیه می کنیم که اگر با هواپیما سفر می کنید، کیف مناسبی برای حمل در کابین هواپیما تهیه کنید. تور کیش نوروز 98

مطالعه در تعطیلات

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

اگر قصد دارید در تعطیلات، کتاب مطالعه کنید، پیشنهاد می کنیم فقط یک کتاب به همراه خود ببرید؛ زیرا حتی کتاب های سبک و نازک هم می تواند چمدان شما را سنگین کنند. هم چنین اکثر هتل ها، دارای کتابخانه هستند و شما می توانید از آنجا کتاب بردارید. به علاوه خریدن یک دستگاه ایبوک ریدر، کار شما را راحت می کند و شما می توانید از خواندن انواع رمان ها در طول سفر لذت ببرید.  

لباس های دقیقه آخری

 فقط لباس هایی را همراه خود ببرید که واقعا در طول سفر آنها را می پوشید. حتما لازم نیست قبل از سفر، به فروشگاه بروید و چند دست لباس نو بخرید، زیرا هیچ کس در مقصد نمی داند که لباس شما قدیمی است. بهتر است قبل از سفر، لباس هایی که می خواهید همراه خود ببرید را یک بار بپوشید؛ تا مطمئن شوید مناسب سفر شما هستند.

وسایل ارزشمند

 با اینکه تمام هتل ها دارای گاوصندوق و نگهبانی 24 ساعته  هستند، اما این احتمال وجود دارد که وسایل شما گم یا دزدیده شوند. بهتر است از آوردن وسایل ارزشمند و گران قیمت خود در طول سفر خودداری کنید.

کتابچه راهنمای سفر

کتابچه راهنما دارای اطلاعات مفیدی در مورد سفر به کشور ها می باشد که ممکن است در طول سفر به دردتان بخورد. شما می توانید آن را روی دستگاه ایبوک ریدر خود دانلود کنید یا قسمت هایی از آن را که برایتان مفید می باشد، کپی کرده و بعد از مطالعه آن را دور بریزید. با این روش از آوردن بار اضافی هم خودداری کرده اید. قیمت تور کیش

 اتو مو و صاف کننده مو

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

لازم نیست در طول سفر، از صاف کننده مو استفاده کنید؛ زیرا این وسایل نه تنها، چمدان شما را شلوغ کرده، بلکه وقت شما را هم تلف می کنند. پیشنهاد می کنیم در طول سفر به موهایتان استراحت بدهید و به جای اینکه ساعت ها وقت خود را صرف صاف کردن موهایتان کنید، از جاذبه های دیدنی مقصد لذت ببرید.

حوله

 تمام هتل ها، حوله های تمیزی را در اختیار مهمان ها قرار می دهند و به همین دلیل لازم نیست که حوله شخصی تان را به همراه خود بیاورید. اگر هم قصد دارید برای شنا به ساحل بروید، پیشنهاد می کنیم از حوله های مسافرتی میکروسکوپی مایکروفایبر استفاده کنید. این نوع حوله ها آب را به خوبی جذب کرده و به سرعت خشک می شوند.

 غذا و نوشیدنی مورد علاقه تان

ممکن است شما عاشق نوشیدن چای باشید و پیدا کردن یک فنجان چای داغ در مقصد کار سختی باشد. بهتر است به جای اینکه یک بسته چای کیسه ای به همراه بیاورید، سعی کنید تا نوشیدنی های جدید را در سفر امتحان کنید. سفر کردن، یعنی تجربه چیزهای جدید.

پیراهن های رسمی

از به همراه آوردن پیراهن های رسمی در طول سفر جدا خودداری نمایید. سعی کنید از پیراهن های غیر رسمی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آنها را در چمدان قرار داده و نگران چروک شدن آن نباشید. اگر یک قرار کاری مهم در مقصد دارید و باید لباس رسمی بپوشید، پیشنهاد می کنیم قبل از آن، از خدمات خشک شویی و اتوکشی هتل مطمئن شوید. نرخ ویژه تور کیش

این وسایل را با خود به سفر نبرید!

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: این وسایل را با خود به سفر نبرید!,نرخ ویژه تور کیش,بهترین تورهای کیش,نرخ ویژه تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: